hoe hoe hoe.... hehe

25e december idag..och jag ska fira min tredje och sista julafton för det här året.
Nu ska jag verkligen njuta av all mat och sånt för sen blir det verkligen inget mer.
tomten var iallafall snäll i år.... ja jag gillar att vända på det: det är tomten som är snäll
,eller inte snäll, och inte jag..

Jag har bland annat fått grymma högtalare till datorn, en hårddisk, pengar, presentkort
och en liten tripp till stockholm och kolla på kvarteret skatan, vilket är lite av en favorit!

nej nu ska jag ta kaffe och en cigg så man kan vakna till lite. sen är det bara att hoppa in
i duchen och bege sig till mormor, kvällen kommer bli väldigt mysig!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0