uttervik it is!

Kännde direkt när jag slängt upp inlägget nedan att det är klart jag ska åka till uttervik
och umgås med mina honeybees! Kan ju lika gärna åka dit och chilla som att sitta här
i min ensamhet och tycka synd om mig själv. Jag är dessutom riktigt allergisk mot
ensamhet. Så nu ska jag slänga ihop lite packning och sen åker jag.

Ett tips till alla med halsfluss eller liknande: strepsils menthol. Fick dom av min
mamma doktor och hon sa att man bara fick ta två om dagen, drev hon med mig eller
ligger det sanning bakom det? hmm. jaja bäst att hålla sig till två stycken, för man vill ju
inte vara så galen att man överdoserar halstabletter.......

Tyckte det var lite torrt om bilder så här får ni dagens
"orkar inte anstränga mig / nu går jag till sjöss-outfit"

inget mejk och fettigt hår får bli dagens style!

Tar med mig kameran till uttervik så imorgon, när jag kommer hem, får ni se massa
mysiga bilder!

Ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0