culdn't bee more boored...

så eftersom jag har så tråkigt, för jag ligger och väntar på jennie som ska komma
med bussen så vi kan gå en långprommenad, så har jag gått in på
karlssonelisa.blogg.se och snott den hära "när du verkligen inte har något att göra-listan"


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? mycket, tatuering bland annat.
2. Höll du några av dina nyårslöften? -  nej jag har gett upp på den punkten..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? -  de fick besked, men bebisen kommer 2010
4. Dog någon som stod dig nära? - nej
5. Vilka länder besökte du? - england, frankrike, danmark, tyskland och spanien
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - träfa vänner mera
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 26 september
8. Vad var din största framgång 2009? - att jag bestämmt mig för att börja med fotboll igen
9. Största misstaget? - börja röka igen efter "uppehållet"
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - ja det tror jag
11. Bästa köpet? - oj svårt, inte bästa jag köpt med bästa jag fått: min laptop.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - cigg.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - mamma och mats bröllop.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - elegi och nine crimes
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? - lagt ner mer tid på plugg
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - vet inte
18. Hur tillbringar du julen? - lilla julafton den 23e med pappa, farmor, 24e med låsaspappas familj och den 25e med min stora tjocka släkt..
19. Blev du kär i år? - ja börjar tro att det var kärlek, så ja!
20. Favoritprogram på TV? - family guy, ghost whisperer
21. Bästa boken du läste i år? -  "så dumt"
22. Största musikaliska upptäckten? - cornelis...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - fred på jorden.. hehe
25. Något du önskade dig men inte fick? - fred på jorden.. heh
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - piercade tungan, slogs med storasyster och blev utslängd.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? -  sommarjobb i somras.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? -  min klädstil: tog på mig det jag tyckte var snyggt.
29. Vad fick dig att må bra? - vännerna helt klart!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - calle kristiansson... hehe
31. Vem saknade du? - frida och jennifer
32. De bästa nya människorna du träffade? - robin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0